Full som en kastrull men tydligen skitsnygg!

Gick in och skulle rensa bort lite sms imorse då inboxen var full och möts till min stora förvåning av ett mycket trevligt sms som jag varken minns eller har svarat på. Sms:et är inkommet 18:38 i lördags och det innebär ungefär 3 timmar, 38 minuter och otaliga glas vin in i mammas stora 50-årsfest. Sms:et lyder:

"Dåligt snygg du är ikväll. Hälsa morsan och hoppas ni har det bra.. Är inte Ante klar för toan än"

Jag tänkte passa på att svara offentligt så här på bloggen eftersom jag missat det på grund av att jag tydligen var salongsberusad upphöjd till 10.

Mitt svar lyder:

SÅKLART JAG VA!!!

Sms:et kommer från en vän/kollega som för tillfället befann sig i Sollefteå och därmed inte borde veta om min förträffliga snygghet för kvällen men jag lapar i mig ändå och gissar att sambon var så sprängstolhet över min skönhet (Såklart han va!) att skickat ett mms med bild som jag inte heller minns att han tagit. Det är egentligen helt irrelevant. Det räcker som skäl för mig för att skryta lite här på bloggen iallafall.


Angående Ante och toan vet jag inte om det är nån snuskig insinuation eller bara en referens till min sambos officiellt uttalade överaktiva tarm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback