Åsa hjärta Andreas

Idag har jag och min lilla (stora) pusselbit varit ihop i 6 år. Vi träffades för första gången exakt för 6 år sedan och blev ihop samma dag (hans namnsdag). Jag gjorde en blandband till honom i namnsdagspresent med hjälp av min pappa. Ja, så ung var jag då så att det här med att bränna en cd var helt spejsigt och nytt.

Vi pratade om hur vi skulle fira årsdagen och vi (jag) kom fram till att vi skulle slå på stort och åka till Stockholm och gå på
Operakällaren. Vi (Andreas) bestämde att det kanske var bättre att vi gick på en lokal restaurang och åt 
istället. Men vi båda kände oss lite missnöjda över beslutet, som att det saknades nåt, och knorrade och velade lite tills vi konstaterade att vi båda faktiskt helst av allt ville se Idol, supa lite och äta snask. Så vårt stora firande blir en vanlig vardags-fredag. Det är det yttersta beviset på att vi faktiskt varit ihop i 6 år.....Och att vi är så grymma att vi hittar på massa sånt skoj annars också. Klart vi är!

Hur som helst. Jag älskar dig, baby! Mujjo!!

image90        

Kommentarer
Postat av: erika

haha, vilken tur för er att a-b berättade att idolfinalen är *nästa* fredag. annars hade jag dykt upp mitt i erat firande och förväntat mej att få cheesecake :)

grattis!

2007-11-30 @ 14:02:14
Postat av: Åsa

Men du kan väl fortfarande!?

Vårt "firande" kommer se ut som förra gången vi såg idol ihop ungefär ;)

Postat av: erika

fast kanske utan inslag av grannar som berättar detaljer om sitt sexliv och bjuder in tjocka tomtar? :)

jodå, jag kan nog fortfarande.

2007-11-30 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback