Va i tusan???

VUXENPOÄNG.COM- HUR VUXEN ÄR DU EGENTLIGEN?

Din vuxenpoäng är: 21.6

Din ålder borde vara 40.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.

FYRTIO ÅÅÅR????? Hm, kan ju förklara min pågående 40-årskris....Jag har ju inte åstakommit nåt för min "riktiga" ålder...har ju varken hus, barn eller karriär. Så resultatet är enkom baserat på min tydligt äldre personlighet. Testa själv
här och skriv vad ni fick för resultat. Äldre, yngre?

Kommentarer
Postat av: erika

hihi, jag är "bara" 34.3 :) fastän jag har både hus och bil... det måste vara ungarna som drar ner poängen, eller nåt

Postat av: Åsa

VA??? Herre gud...jag måste verkligen vara gammal i sinnet.. för mina nej på hus, bil, barn och så borde ju göra mina poäng "yngre"

2007-05-11 @ 13:57:04
Postat av: Nettan

Fy sjtton vilket j-kla test... jag trodde i min enfald att jag skulle bli yngre... *hmrpf*
Följande hånfulla text trycktes upp i fejan:
"Din ålder borde vara 43.2 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse"

SKIT! Nu blev min fyrtiårs kris plötlisgt ännu värre... ;-)

Ha en bra helg Åsa, rapporterar hur matstafetten var på måndag.. *ler*

2007-05-11 @ 14:28:17
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Anna

36,6år... Such! Gammal men det glädjer mig iaf att jag är yngre än dej!!! ;-)

2007-05-12 @ 18:09:13
Postat av: Kerstin

Hur sjukt är det inte när man gjort testet och det visar 21,6 i vuxenpoäng. Enligt bla bla styrelsen så borde den ligga på 40,7, men....jag är ju snart 50. Hm ..får en att tänka till

2007-05-20 @ 22:34:04
Postat av: Åsa

mamma...då är vi tydligen jämngamla..

2007-05-25 @ 15:48:09
Postat av: majsan

Jag är tydligen äldst... 46.8!!!!!! Sjukt! jag är snart halv död!!!

2007-06-27 @ 20:04:42
URL: http://majsanw.blogg.se/
Postat av: Benji

Härligt att vara 22,5 igen!!! Spontant 20 år yngre! Det blir man ju glad av ....



Man får väl tacka dig för detta gyllene tips!!

2009-09-20 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback