Don´t let the herpes get you!!!

Textkonversation på jobbet:

Henriksson Åsa he...mina läppar håller på att KLIA ihjäl!! undrar om det är någon konstig form av herpes
Henriksson Åsa he...just nu ser det ut som jag har sveriges sämsta lipjob
Lundgren Andreas ...det tror jag inte
Lundgren Andreas ...det brukar inte te sig så
Lundgren Andreas ...det sticker till lite
Lundgren Andreas ...sen är det blåsor
Lundgren Andreas ...på några sekunder
Henriksson Åsa he...says he with experience
Lundgren Andreas ...japp
Lundgren Andreas ...jag har dem ju konstant numera
Henriksson Åsa he...herpesmannen
Lundgren Andreas ...just nu har jag tre blåsor
Henriksson Åsa he...intressant
Lundgren Andreas ...det känns inte så kul

Kommentarer
Postat av: Signe

Hihihi...va roligt! Ett samtal från vardagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback