Äntligen får jag skryta lite

Eftersom blogg.se är segare än segast passar jag på att lägga upp lite snabbt skryt

.... om 21 dagar åker jag hit

http://www.ving.se/hotel/hotel.aspx?&categoryid=1&resortid=949&hotelid=913&itemId=913

och är där en vecka och sen åker jag hit

http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=-1&hotelid=5&itemId=5&filterOnCategoryId=2

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh.... VA SÄGER NI NUUUU DÅÅÅ???? HOPPAS det blir JÄTTE kallt här...moahahahahahahaha!!!

...men det var ju bara det där med extrem flygrädsla.. ska till fabror doktorn om en vecka och be om jättesömnpillret Hugo eller någon annan drog för att klara av resan. Undrar om det är tillåtet att låta min sambo bära en sovande mig ombord på planet??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huva...En kollega till mig är där just nu.Hon äger en hotellanläggning där. Ja, den består tydligen av flertalet bungalows. Är inte detta den tid som Linda skall till dig i Sollefteå?

2007-03-02 @ 23:17:07
Postat av: Anonym

Jo, vi fick ändra det. Det var ju synd, men det är svårt att vara allt för ledsen ;)

2007-03-04 @ 16:52:12
Postat av: Linda

Jaha du, tack för det... :( Men du, akta dig för knarket. För tänk om flyget faktiskt störtar eller nåt, hur många procent tror du att du ökar dina (och Andreas som måste rädda både sig och dig) chanser att överleva, med piller som gör dig lealös? Nej, då är det väl bättre att vara rädd, men redig?

2007-03-05 @ 16:54:35
Postat av: majsan

Jag blir så jäkla avis!! Hoppas ni får en underbar resa! MEN var rädda om varandra, det finns mycket konstiga människor där. Framförallt alla de äldre gubbar som tycker om svenska tjejer...

Postat av: Lena

Får bara upp error ving meddelanden men är ändå avis

2008-07-01 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback