På väg hem från stockholm. Det är inte jätteskönt att sitta på

DSC00203.JPG
På väg hem från stockholm. Det är inte jätteskönt att sitta på buss 8 timmar när det är 30 grader ute och det bussbolaget kallar ac i själva verket är samma luft som luftar dieselmotorn som lite flyktigt puffar ut ur minimala "fläktar". Jag måste ha pillat för mycket i min högra näsborre för jag såg just på bilden att den är dubbelt så stor som den vänstra.
Jag är dock rätt nöjd med mitt modellande trots värmeslag och dieselförgiftning, värsta posén.
Ps. Limpan, jag försökte le, men jag är nog helt enkelt ingen bildsmilare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch, vad trist att du inte är kvar. Det är jättemysigt med dig Åsa. Hoppas du snart kommer igen. Tack för hjälpen på Martins student.

2007-06-10 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback