SKITSTÄLLE

Jag måste ju jobba på ENDA JÄVLA stället i Sverige där man är tvungen att öppna fönstrena för att få IN lite varm luft. Det är fan skäl nog att säga upp sig, springa omkring som en annan leprasjuk med kölddarrningar.
Jo, just det vi fick ju faktiskt ett gäng fula fleecetröjor av modell ukrainakvalitét som arbetsgivarna viftar med som ett triumfkort varenda gång man klagar.
Att alla springer runt i eskimåoutfit mitt i sommaren verkar inte sända någon som helst signal till ledningen.

SKIT säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men Åååååååsa...
Idag är det faktiskt ÄCKLIGT varmt här på jobbet...
Jag svettas... (kan ju iofs vara åldern...)
Skulle tro att du varken behöver eskimooutfiten, filten eller torgvantarna idag... *ler*

Postat av: Åsa

Jamen jag och Carina sitter i lilla rummet längst upp a.k.a frysboxen eller kylskåpet. Imorgon blir det yllekallisar tror jag.

2007-07-04 @ 10:04:43
Postat av: Petra

Haha! Det där hade kunnat vara skrivet av mig, vi har EXAKT samma situation på mitt jobb. Våra fleece-jackor är beige med svart under armarna, på sidorna liksom. Bedrövliga.

2007-07-18 @ 07:23:11
URL: http://torners.blogg.se
Postat av: åsa

WOW så ni har iallafall TVÅfärgade skitfleece-jackor. Det känns ju liksom överkurs. Den jag fick är den suspekta färgen som gammalt hundbajs kan få när det legat i solen ett par dagar. ALLA dragkedjor och snören är trasiga (gick sönder efter första tvätten) och någon med ruggigt sjuk kroppsform på det där nedrans skrädderiet där de görs har fått stå modell för såväl herr-som kvinnomodellen. Smal över axlarna, stooor i midjan och tight över baken. skitsnyggt, verkligen. Man känner sig som den kvinnligaste av kvinnor, och man kan inte ens trösta sig med att de värmer. De är som såna där handukar man stöter på ibland som inte suger upp vatten utan bara smetar runt det på huden.

2007-07-18 @ 22:11:27
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback