Nostalgi

http://www.youtube.com/watch?v=pZ8xTD-Nr_o&mode=related&search=

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilken tok! Detta minns jag inte alls. Fast lika bra det, antar jag. Men Ted diggade det. Han dansade likadant som sångaren (inte så jätesvårt, kanske)... I halva låten. Sen tröttnade han också på skräpet.

2007-02-26 @ 20:20:27
Postat av: Linda

Haha, vilken tok! Detta minns jag inte alls. Fast lika bra det, antar jag. Men Ted diggade det. Han dansade likadant som sångaren (inte så jättesvårt, kanske)... I halva låten. Sen tröttnade han också på skräpet.

2007-02-26 @ 20:21:12
Postat av: Linda

Haha, vilken tok! Detta minns jag inte alls. Fast lika bra det, antar jag. Men Ted diggade det. Han dansade likadant som sångaren (inte så jättesvårt, kanske)... I halva låten. Sen tröttnade han också på skräpet.

2007-02-26 @ 20:21:18
Postat av: Åsa

OK, jag tror budskapet har gått fram nu (efter TRE inlägg);) Jag älskar faktiskt låten och artisten.. Han är tydligen typ en heterosexuell Jonas Gardell (känns som en motsägelse) i Österrike!

2007-02-27 @ 10:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback