Battle of the sårskorpa

Hånande sårtummen

Jag har fått ett sår på handen som gör jätteont. Det är gansterpudeln som har varit igång igen och det är helt och hållet mitt fel. Jag har mig själv att skylla. Det jobbiga med mitt sår är bara att det är så kaxigt. Titta riktigt noga så ser ni nog att mitt sår riktigt HÅNLER åt mig med en gnugga-in-i-ansiktet-du-är-ett-pucko-min. Så jag har gått omkring och känt mig irriterad i flera dagar nu enbart för att det stör mig att såret tycker att det har rätt att ha en åsikt i frågan. Sen stör det mig också att min hand nu ser ut som "Tummen" (ni vet den tecknade boken) med påssjuka. Men skrattar först som skrattar sist...i siiiinom tiiid kan man pilla BORT sårskorpor... MOAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh fy!!! Vad äckligt! Vad är det som får dig att tro att detta är ngt vi vill se? Det ser ju ut som cancervårtor. Blä! Vad smittade hunden dig med egentligen?

2007-02-03 @ 18:44:42
Postat av: Kerstin

Jag tycker det ser häftigt ut. Riktigt kul faktiskt

2007-02-04 @ 00:22:43
Postat av: Linda

Nä, nu får du faktiskt ta och lägga in nåt nytt, Åsa! Varje gång (varje dag alltså) jag går in och kikar på din sida i hopp om nåt nytt, flashar du din läskiga, såriga hand rakt i ansiktet på mig. Huuuuu. Lika oförberedd varje gång. Man tänker ju att NU måste du ha lagt in ett nytt inlägg. Men icke.
Snälla, gör mig en tjänst och byt, va?

2007-02-15 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback