Dagens härligaste händelse

Vi är på Ikea idag och handlar. Min älskade (men tydligen mindre språkbegåvade)  sambo blev just lite sur på mig. Jag kan kanske förstå det. Jag avfärdade just lite (jätte) drygt med rynkad näsa hans inredningsförslag rakt av. Det som han just entusiastiskt och inlevelsefullt presenterat. Man skulle kunna säga att jag högg förslaget vid fotknölarna. Det var då han gjorde det. Kallade mig för zigenarslödder!?.
Jag kan bara inte bli sur för det. Det går inte. Någon som säger så VET att han förlorat. Då när man inte har några som helst vettiga argument kvar. Det är då man säger zigenarslödder till sin väldigt oromska flickvän. Och vad ÄR ENS ett zigenarslödder och vad har det med inredning att göra? Inget. Det har med svidande och total argumentsförlust att göra. Jag blir bara SÅ nöjd. HAHAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Åh va sött! Karlar har inget på IKEA att göra. Om dom inte tänker betala. ;)

Postat av: erika

men stackars! jag kan riktigt föreställa mej paniken i hans ögon innan han till slut hittade den kommentaren. jag brukar använda mej av precis samma teknik, men kommer sällan på lika fantasifulla kommentarer. jag är snarare på nivån: ".....men..... du är ju DUM!!"

och jag kan avslöja att det inte ALLS behöver betyda att man vet att man förlorat. det betyder lika ofta att man är så förvånad att man blir handlingsförlamad över att nån kan vara så korkad att den inte förstår att man har rätt.

2007-12-06 @ 09:33:53
URL: http://erikasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback