Saker man gör i Finland (och båten på vägen dit (..och hem) )

På vår resa till Finland passade vi bl.a. på att träffa mumintrollet. Han mumlade nåt konstigt på finska. Jag nickade och log och fortsatte kramas. Han var ju så mjuk och gosig liksom. Sen började han vifta och gorma nåt om till för barn och pärkällä och nåt. Det visade sig att mumin inte var så värst helylle trots allt



sen shoppade vi lite i butiker



Men mest av allt åkte vi båt, och DANSADE. Lite fastnade tydligen på film som finns bevarad om man klickar på länken HÄR

Kommentarer
Postat av: Linda och Ted

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! Det var det sjukaste jag sett, helt hysteriskt! Både jag och Ted satt och asgarvade, speciellt åt Andreas.

2007-08-15 @ 14:35:19
Postat av: Nettan

*GAPSKRATTAR OCH TRILLAR AV STOLEN*
Helt sjuuuukt UNDERBART, det där var det roltigaste jag sett på länge!!!!!!!!!
(jag måste nog göra en egen video...)

Postat av: Nettan igen...

Var tvungen att spela videon igen och igen och igen och igen...
Skitskoj att man dessutom kan byta hår och huvudbonad på er....

2007-08-15 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback