Boken

Boken
Klicka på bilden för att se den fullsize (är rätt nöjd med min konstnärlighet. En bok i en blomkruka...heeelt crazy ;) )

På allmän (eller ja, egentligen bara Majsans) begäran lägger jag ut en bild på min nyköpta (eller ja, den har ett par veckor på nacken nu) mina vänner-bok. Tragiskt nog har jag inte en enda sida ifylld. Så det där som verkade som en utmärkt idé med att ha en sån bok börjar kännas lite avlägset nu.  Effekten blev liksom den motsatta. Nu känns det bara som om jag inte har några vänner alls, om man utgår från boken vill säga! Jag har liksom mobbat mig själv. Jag ska nog arbeta upp modet (och riskera att verka som om jag inte ha vuxit ifrån mellanstadiet) och be min kompisar och skriva i den. SÅDESÅ!

Denna härliga bok går att köpa på Bok- & leksakshörnan i Kramfors. Ja, jag vet. Det gjorde inte saken mer vuxet direkt!

Kommentarer
Postat av: majsan

Kul att du köpt den så nära Stockholm....kanske ska ta mig dit och köpa en ;)

Postat av: majsan

Jag kan skriva i den när vi ses så du inte känner dig ensam :)

2006-10-30 @ 20:38:46
URL: http://majsanw.blogg.se/
Postat av: erika

hallå!! nu har jag väntat i evigheter på att du ska be mej skriva i den där nedrans boken... räknas inte jag som kompis?

2006-12-10 @ 17:27:31
URL: http://erikasblogg.blogspot.com
Postat av: Åsan

Vässa pennan! Boken ligger på jobbet nu. Både Pär och Carina har börjat fyll i den. Jag är sketastolt! Jag har iallafall TVÅ vänner ;). Men jag fick lite du-är-en-idiot-blickar!

2006-12-17 @ 12:28:41
Postat av: erika

tack, nu känns det lite bättre :)

2006-12-18 @ 19:36:43
URL: http://erikasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback