Norrsken

 Norrsken 2  Norrsken

Härom torsdagen när jag var ute med Hilding några minuter innan tolv på natten möttes jag av det vidunderligaste norrsken jag någonsin sett. Självklart hade jag ju inte med mig nåt annat än mobilkameran. Men jag slängde upp den mot skyn och knäppte ett par bilder. Jag måste säga att jag blev mäkta förvånad över att norrskenet fastnade på en sketen mobilkamera. Ni som inte sett norrsken tycker nog att de här bilderna är konstiga och kanske mest ser ut som neon-80-talskonst. Ni som sett fattar att det är vackert. Konstigt nog var det väldigt lite av den stora "motorväg" norrsken som for över himlen som fastnade på bilden. Man kan ju tycka att fastnar det så fastnar väl allt. Hur som helst var det väldigt mäktigt och respektingivande

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha roligt

2006-12-24 @ 21:22:04
Postat av: majsan

det ser häftigt ut!Skulle vara kul att se det i verkligheten!

Jag behöver HJÄLP!! Sedan vi lagade vår dator så har mitt teckensnitt när jag skriver på min blogg ändrats, som du kanske har sett. Jag hittar ingenstans hur man ändrar! Kan du hjälpa mig?
Ha ett gott slut och en god början på det nya året!
Hoppas att vi kan ses när du kommer ner i jan!!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback