Läsvärt

Läsvärt

Förresten! Läs John Ajvide Lindqvist. Har just läst ut hans andra bok "Hantering av odöda" som också är kanon. "Låt den rätta komma in" (debuten, på bild) är en unik bok som verkligen känns helt nyskapande och annorlunda. Det hör verkligen inte till den genren jag normalt brukar läsa men jag var trollbunden av bägge böckerna. Båda utspelar sig i mina gamla trakter, det ger ju lite krydda. Så ni som läser min blott 2 dagar gamla blogg  som gick i Blackan samtidigt som jag kommer verkligen att känna igen miljöerna/känslan i den första boken. Alla ni andra som någonsin varit där kommer också att göra det, förstås ;)
 "Låt den..." håller just nu på att filmatiseras hörde jag på P1. SPÄNNANDE!

Hehe...läste just igenom det jag skrivit! Låter som en reklamrecension. Jag borde få en liten del av intäkterna ;) Hoppas du blir ohyggligt rik John Ajvide!!

Om boken:  
http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9170371253&so=1

Kommentarer
Postat av: majsan

Dessa böcker är super.... Sträckläste båda två... Kan rekomendera Hetta av Lee Child. Grymt bra bok om misshandel, advokater och mördare...

2006-08-30 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback